הַפְעֵל/בָּטֵל נִוּוּט בְּאֶמְצָעוּת מִקְלֶדֶת אֵזוֹר תֹּכֶן מֶרְכָּזִי פַּאנֶל נְגִישׁוּת אִיפּוּס נְגִישׁוּת תַּפְרִיט אֲתָר מַפַּת אֲתָר
אלון סוזי, משרד הפרסום והדיגיטל לענף הרכב

נעים להכיר, אלון סוזי ALONSUZY פרסום & דיגיטל & שיווק מורשה לענף הרכב

משרד אלון סוזי מתמחה משנת 2009 במתן פתרונות מקיפים בפרסום, דיגיטל ושיווק תוך התמחות ומיקוד בענף הרכב. הניסיון רב השנים שלנו והפעילות עם למעלה מ-120 (ועולה) מרכזי שירות-מוסכים-אולמות תצוגה-יבואני רכב ומותגים מקנים לנו ידע מקיף והבנה מלאה וספציפית בענף הרכב. 

עם השנים, לקחנו מתודיקות של פרסום ושיווק, הרחבנו אותנו, פיתחנו ויצרנו התאמה מושלמת למאפיינים המתאימים לכל מרכז שירות ומכירה תוך התאמה לצרכים הספציפיים של כל מנהל ובעלים.

הבנה של האזור הגיאוגרפי, מאפייני הלקוחות, אופי התחרות, מותג הרכב בו מורשים לטפל, נהלי היבואן, מיקוד במטרות הנכונות (שימור לקוחות ומניעת נטישה, זימון לטיפולים וחיבור למוסכית או לנשר, חשיפה ומודעות בפייסבוק וברשתות החברתיות, יצירת לידים באמצעות קמפיינים בגוגל, מעקב ומדידה, הדרכת צוות השירות והמכירה, קיום אירועי מכירות והשקות ועוד).

השירות שלנו אישי, מקיף ביותר תוך מיקוד בתוצאות ומיקוד בפרמטרים של הצלחה להגדלת הפעילות העסקית בהתאם למטרות שנקבעו.

שירותי המשרד שלנו כוללים:
סטודיו ועיצוב גרפי
בניית אתרים ודפי נחיתה
פרסום בדיגיטל
קידום במונעי חיפוש PPC – גוגל, יוטיוב ועוד
קידום אורגני SEO
ניהול רשתות חברתיות- פייסבוק, אינסטגרם ועוד
הפקות מיוחדות
רכש מדיה
ניהול מועדוני לקוחות ושימור לקוחות- זימון לקוחות לטיפולים, לקוחות נוטשים ומגוון פעולות במוסכית ונשר
גיוס, הדרכה ואימון צוות השירות והמכירות
מערכות פרסום חכמות
ייעוץ שיווקי ואסטרטגיה

אנחנו קמים כל בוקר עם אהבה למקצוע ועם הבנה מוחלטת כי חדשנות, יצירתיות וסקרנות הם המנוע שלנו לביצוע עבודה טובה יותר. אנו פועלים ללא הפסקה לשיפור ולאימוץ פתרונות וכלי פרסום מתקדמים לתועלת המלאה של לקוחותינו.

כתבו עלינו ב-

דה מרקר THE MARKER “משרד הפרסום והדיגיטל של ענף הרכב: אלון סוזי”

 וואלה WALLA “אלון סוזי: משרד הפרסום והדיגיטל שמביא בשורה חשובה לענף הרכב”

אנו מזמינים אותך ליצור אתנו קשר, לספר לנו על מרכז השירות והמוסך שלך, על אולם התצוגה ומותג הרכב אותו תרצה לקדם. אנו בטוחים שמה שאת/ה מציע/ה ללקוחות שלך מיוחד ובעל ערך משמעותי עבורם, נשמח לייצג אותך נאמנה ולהעביר את הבשורה שלך בדרך היצירתית והמיוחדת ביותר.

קליק קטן להתחלה גדולה.